Gadżet reklamowy jako forma promocji

Czy w dobie wszechobecnego internetu tradycyjne, fizyczne nośniki reklamy straciły rację bytu? Jak się okazuje – nic bardziej mylnego.

Znaczenie reklamy

Rzeczywistość rynkowa rządzi się swoimi niewzruszonymi prawami, które należy przy prowadzeniu własnego biznesu uwzględniać, jeśli zależy nam na zaistnieniu w świadomości potencjalnych klientów. Jednym z takich żelaznych praw jest konieczność reklamy. Bez odpowiedniej promocji Twoja firma się nie wybije i nie zjedna sobie uznania wykraczającego poza wąski krąg stałych klientów, których udało Ci się do tej pory zyskać. Dlatego działania marketingowe są czymś absolutnie nieodzownym. Wielu przedsiębiorców inwestuje duże pieniądze w różne internetowe formy promocji. Oczywiście reklama w sieci też jest ważna, ale może warto sięgnąć również po tradycyjne środki? Badania pokazują, że tzw. gifty, czyli upominki z logiem firmy są niezwykle skuteczną formą reklamy. W dobie prymatu rzeczywistości wirtualnej taki powrót do klasycznych metod jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się. A o to przecież każdej marce chodzi.

 

Siła giftu

Zastanawiasz się, w jakie gadżety warto zainwestować? Wybierz takie, które będą nasuwać skojarzenia związane z Twoją firmą. Przykładowo, jeśli zajmujesz się produkcją artykułów dziecięcych, wypuść w obieg breloczki dla najmłodszych albo organizery do wózków. Jeśli, dajmy na to, pracujesz w branży papierniczej, dobrą opcją mogą okazać się notesy lub przybory do pisania. A może Twoimi docelowymi klientami są sportowcy? Podaruj im więc bidony reklamowe. Oczywiście nie trzeba sztywno trzymać się tej zasady. Bidony z nadrukiem równie dobrze mogą reklamować przedsiębiorstwo związane z przemysłem odzieżowym czy jakimkolwiek innym. Najważniejsze jest to, aby podarowany klientowi upominek był przydatny. Jeśli Twoje gifty spełnią ten warunek, jest więcej niż prawdopodobne, że osiągniesz swój cel. Wystrzegaj się jednak zbyt nachalnej reklamy – w końcu nikt nie chce być chodzącym transparentem. Gift powinien być nie tylko użyteczny, ale i zaprojektowany ze smakiem. Estetyka jest nie mniej ważna niż funkcjonalność.

 

Gadżety reklamowe są bardzo skutecznym środkiem promocji. Warto więc wykorzystać ich potencjał marketingowy. Nie masz pomysłu na własny firmowy gift? Zamów bidony z logiem Twojej marki w sklepie Bidonex.

 

Livemag.pl | Magazyn lifestylowy