Pozyskanie nowych klientów wypożyczalni

Coraz popularniejszy Modlin leży w sporej odległości od Warszawy i dojeżdżają do niego prywatni przewoźnicy oraz taksówki. Pojawiła się też nie jedna wypożyczalnia samochodów na lotnisku.. Jak zachęcić klienta do skorzystania z oferty naszej firmy skoro konkurencja jest duża?

Od czego zacząć?

Wynajem aut lotnisko Modlin oferuje kilka firm, ale nie oznacza to, że nie można wymyślić akcji promocyjnej, która przyciągnie nowych klientów lub chociaż osoby, które chcą skorzystać z auta tylko raz. Przede wszystkim trzeba tu wykorzystać marketing mix: produkt, cena, dystrybucja i promocja to podstawy działalności każdej firmy. Musimy mieć dobry produkt, który będzie interesujący dla klientów, w korzystnej cenie, łatwo dostępny i wypromowany tak, aby klient wchodząc do naszego biura od razu wiedział co chce.

 

Oferta dopasowana indywidualnie

Najlepszy produkt to ten dopasowany na miarę potrzeb klienta. Dobrze jest oferować pakiety standardowe na przykład samochód kompakt w stałej cenie za wypożyczenie na 1 dzień le też trzeba być gotowym na klientów, którzy przylatują samolotem o 8 rano, a odlatują o 17 i potrzebują wypożyczyć auto tylko na 8 godzin. Powinni oni dostać lepszą cenę niż osoby wypożyczające samochód na cały dzień. W końcu posiadają auto tylko 8 godzin, więc czemu mieli by płacić za 24 godziny?

 

Marketing w internecie

Dzisiaj każda firma, szczególnie wypożyczalnia samochodów powinna mieć stronę internetową. Muszą się na niej znaleźć dane firmy, wskazówki jak trafić do punktu odbioru samochodu oraz oferta. Muszą być zdjęcia samochodów, dane techniczne, szczegóły oferty i przede wszystkim cena oraz dostępność wybranych modeli. Dobrze jest też wprowadzić system rabatowy dla stałych klientów. Jednak żeby strona była widoczna trzeba zainwestować w jej pozycjonowanie. Dopiero dzięki popularnej w sieci stronie nowi klienci nas znajdą.

Livemag.pl | Magazyn lifestylowy